torsdag, juni 10

Nästa del av livet

Oj vad tiden går. Det var ett tag sedan jag skrev här ser jag.
Just nu är jag och liten hemma och har sommarlov. Stora killen går sin sista halva dag idag och avslutning i skolan imorgon. Sen har vi alla tre sommarlov.

Ser fram emot en härlig sommar med min familj. Lite kortare utflykter blir det på oss men ingen längre resa. Älsklingen är ju hemma två perioder á 2 veckor. I augusti kommer hans mamma och besöker oss på han lediga period. Det blir så mysigt.

Min examen var ju i fredags och det är SÅ SÅ skönt att vara hemma. Tar några dagar och vara är innan nästa fas börjas planeras. Det är mycket som skall undersökas mm men det får vänta en stund.

Trist väder idag bara. Ser inte så lovande ut framöver heller. Får se vad vi kan hitta på för kul.

Inga kommentarer: