onsdag, juni 2

Aningslös


Sista och avslutande kursen är marknadsföring. Oj vad det känns viktigt men ack så svårt det är. Det blir till att anlita en byrå som är proffs på det området känner jag. Kan troligen vara värt den investeringen.

På tal om investering så har vi idag varit och sett på en bil som om allt går den rätta vägen kan bli vår. Vi får veta mer om det imorgon och jag är som ett litet barn. Otålig och spänd. Har inte varit så här engagerad i ett bilköp innan som jag är nu. Hoppas, hoppas, hoppas allt går vår väg. Lite lustigt är även att min pappa föreslog en biltyp som han tyckte skulle passa oss och tror ni inte det är just den bilen vi har tänkt köpa med. Märkligt med tanke på hur många bilmodeller och märken det finns.

På tal om imorgon så är det ju sista riktiga dagen i skolan. Just nu känns det inget särskilt för jag har för mycket att göra men det kommer nog kännas tomt nästa vecka. Imorgon kväll är det även avslutningsbankett och det skall bli kul. Min kära mor med man kommer hit och bara det är en sak att längta till. Ses ju inte så mycket med tanke på avståndet.

Fredag är EXAMEN och då kommer familjen vara med. Har inte helt släppt hoppet om stipendiet fast jag tvivlar starkt på att jag har en chans. Det visar sig på fredag.

1 kommentar:

Anne sa...

Är det redan dags för examen? Stort grattis till dig! Jag ska verkligen hålla tummarna för att du får stipendiet, Stor sommarkram till dig!