lördag, juni 26

Midsommar



Njuter av en underbar midsommarhelg hemma hos min kära syster med familj. Det har varit dans kring stången, sill och potatis, snaps och sång, lek och bus. Precis som en midsommar skall vara.

Idag sov vi länge och det har varit en väldigt lugn dag. Har legat på altan och solat med massor av tidningar. Det blev grillat och gott och en promenad i solen efter maten. Nu är vi så så nöjda och snart är det sängen.

Imorgon skall jag ut med syster och försöka mig på lite golf igen. Det var flera år sedan jag spelade sist och det skall bli riktigt kul faktiskt. Hoppas vädret blir samma som det vi haft idag. Sol och blå himmel.

En dag kvar innan jag skall lämna ifrån mig stora killen till andra i hans familj som vill ha lite tid med honom med. Fyra veckor kommer han vara borta. Det kommer bli riktigt tomt.


1 kommentar:

Anne sa...

Vilka fina bilder! Låter som om ni hade det toppen, vad härligt!
Tråkigt att lämna iväg stora killen...jag vet precis vad du menar.
Min stora flicka är så stor nu att hon helt och hållet själv får välja när hon vill vara hos sin pappa.
Håll ut, snart är han tillbaka!
Stor kram