torsdag, maj 6

Trötta killar


Så här ser det ut hos mig just nu.
De är så trötta att jag inte får upp de ur sängen idag. De får sova några minuter extra idag. Har inte hjärta att tvinga upp de nu.
Förstår dock inte varför för det var en lugn kväll och de kom i säng i ok tid. Inte helt som de skulle men nästan.
Idag skall jag träffa en gammal klasskompis på fika. Ser fram emot att höra hur hon har det och se lite hur verkligheten ser ut efter skolan.
På eftermiddagen skall jag massera för sista gången där och det skall bli skönt. Jag har insett att jag inte kommer bli en massör och det känns skönt att veta.
Älsklingen åkte på jobb igår så nu är det bara jag och killarna hemma igen. Denna perioden kommer flyga bort för jag har så otroligt mycket som skall göras. Det är samtidigt kul men utmanande.
Nu gör jag ett nytt försök att väcka de små för min mage börjar kurra och det är dags för frukost.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Min lilla skrutta är trött på morgonen, men har ganska svårt att somna på kvällen så det finns ju en anledning :-) Vi nattar och läser saga, men sedan ligger L kvar och "läser" och leker lite en ganska lång stund innan hon äntligen somnar.

Hoppas att du får en bra tid även om sambon är på bortaplan :-D