fredag, maj 7

Synden straffar sig själv

Var det bara för att jag klagade igår eller vad?

Vaknade med dundrande huvudvärk och lite ont i halsen. Snuvig med ett "ballong"huvud idag. Solen leker kurragömma och det blåser en god del.

Är det vad man får för att man klagar högt?

Idag hade jag förberett att ta en lång runda efter jag lämnat av barnen och innan jag satte igång med arbetet. Den planen blev inställd för inte tänker jag springa om jag är sjuk. Farligt och så ger det inte ett jotta. Kroppen är upptagen med annant just nu. Heja min kropp - bort med alla baciller fort fort fort.

Nu blir det en dusch och skölja bort de baciller jag kan (funkar nog inte men...) sen in till stan och jobba några timmar.


2 kommentarer:

Robin sa...

Önskar att jag för alltid skulle vra nära o kunna ställa upp för dig mitt älskade barn.

Popprinsessan sa...

Stackare, hoppas att du mår lite bättre nu!

Typiskt nu när du verkar ha kommit igång bra med löpningen, men så är det väl alltid..