fredag, maj 28

Känns som helg

Började dagen med en tur till skolan för feedback på mitt projekt och rapporten jag skrev till den.

Mycket ros och beröm men även lite använbara tips. Inget som skulle ändras utan hon tyckte den var väldigt bra och proffsig. KUL! Sånt blir man glad att få höra. Jag kände mig väldigt nöjd med vad jag presterat själv med.

Två av mina killar var på simhallen så jag tog en promenad till stan efter samtalet. Det blev en krona till en växt hemma samt en tur på systemet. Blev hämtad och så bar det av hem.

Det blev lunch och sen gick jag och liten och la oss för en middagslur. Två timmar sov vi tillsammans i sängen. Underbart. Ny energi och nya krafter för resten av dagen.

Tog mig en tur och inhandlade två hallonbuskar, flera jordgubbsplantor, för till sockerärtor och sallad samt några fina blommor och jord till krukorna och rabatterna. Imorgon blir det lite trädgårdsarbete så jag hoppas vädret blir för ändamålet.

Grillat till middag och nu ser killarna film i källaren.

Summa = en bra dag. Fler av de.

Inga kommentarer: