söndag, maj 16

Intens

Nu är jag tillbaka för en liten uppdatering.

Det har varit en intensiv vecka. Har skrivit och skrivit på min rapport för det projekt jag gjort. Fredag klockan 15 var jag färdig och kunde skicka iväg den. Phu.

Igår var en helt underbar dag och vi åkte en tur in till stan där det var marknad och tivoli. Stora killen fick åka lite och så gick vi en runda och tittade på folk och njöt av sommarvädret. Innan vi åkte hem blev det lite mer tivoli för stora killen. Lilleman sov så gott i vagnen.

Hem och steka korv och bröd sen ut igen. Inte kan man vara ute när det är så fint väder. Vi var ute till 20:45 och då var det dags att gå in och göra sig iordning för sängen. Det gick fort och lätt så låg vi alla tre och såg på lite TV innan vi släckte och det var tre trötta som somnade direkt. Ok, liten somnade en stund före mig och stora killen.



Halv åtta sparkade och snurrade lilleman så jag trodde det var dags att gå upp men han vaknade inte helt så vi sov lite till. Halv 10 vaknade vi så för dagen. Kors. Kan inte minnas när vi sov så länge sist. Skönt men man blir ju lite seg i kroppen av att sova så länge. Behövde det då det varit allt för lite sömn denna veckan.

När vi var ute och killarnan lekte så fint passade jag på att opponera på en rapport jag fått. Vad lätt det gick när solen sken och barnen var glada och lekte så fint. Livet är härligt.
Skulle lagt till en video på killarna som lekte så gott men bloggen vill inte göra det tyvärr.


Inga kommentarer: