söndag, april 25

Vart tog det vägen?

Det fina vädret försvann och jag vet inte vart det tog vägen. Blev färdig med trappen fram och möblerna står på plats. Det blev ingen invigning av det idag bara. Trist när det är molnigt och ruggigt.

Nu är stora killen iväg på sin första fotbollsträning för i år och han var inte så glad för det. Får se hur mycket fotboll det blir eller om vi får hitta någon annan syssla till honom. Vad det kan bli är svårt för hans stora intresse är TV och spel. Inte så aktiva saker med andra ord.

Har just nu en känsla av att jag glömt något men det är kanske för att jag är lite trött.

3 kommentarer:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Hoppas att solen kom tillbaks idag...det gjorde den iaf för mig!!
Vi har invigt våra utemöbler nu på em, det var superskönt!!
Kramisar<3

Frida-FantastiskaMamman sa...

Hoppas att solen kom tillbaks idag...det gjorde den iaf för mig!!
Vi har invigt våra utemöbler nu på em, det var superskönt!!
Kramisar<3

Popprinsessan sa...

Svårt det där med aktiviteter.. Min L verkar inte kunna bestämma sig för om hon gillar dansen eller ej.

Hoppas att ni haft bättre väder idag, vi har haft rena sommavärmen!