lördag, april 24

Trött är en underdrift

Oj vad jag är trött idag. Snudd på medveslöst vaken. Fattar inte var det kommer ifrån men jag är extremt matt. Till och med så jag är alldeles yr i huvudet. Solen skiner helt underbart ute och jag har sån lust att ge mig ut på ett planerat långpass men måste nog vakna först.

Igår åkte jag en sväng till InterSport själv och såg efter nya träningskläder. Hittade massor. Såg ut som de precis fått in mycket mer kläder. Kul.

Det blev ett sätt med rosa jacka och svarta byxor som de hade med clubpris 550:- mot ordinarie 800:-. Tur man är clubmedlem. Sen blev det ett set med kortärmad jacka och knäbyckor. Riktigt snygg jacka som kommer användas även till vardags. Ett par extra korta byxor att springa i och en ros sportbehå blev det med.

Vi hade en riktigt mysig kväll hela familjen. Först åt vi räkor med limeaioli, mums mums. Till det blev det självklart ett glas vitt vin. Efter en god och mysig middag blev det film i soffan. Vi såg på Jumanji som vi har spelat in sen tidigare. Lite läskig men båda barnen såg på den med stora ögon.

Efter filmen kröp vi ner alla fyra i vår säng och mös lite. Stora killen somnade hos mig och när jag vaknade till var vi kokheta båda två. Det vara bara att bära in honom i sin säng och putta upp honom.

Ställde mig på min impedansvåg i morse och den visar att min muskelmassa sakta men säkert blir större. KUL att kunna se resultat på det sättet.

Inga kommentarer: