torsdag, april 22

En bra dag

Har precis kommit upp ur badet. Det blev premiärbad för mig idag. Helt fantastisk underbart härligt. Det kommer bli fler sådanna när tillfälle ges.

(Lånad bild då vårt badrum inte är helt klart ÄNNU och jag inte har någon bild på rummet med detta badkar i)

Extra gott var det efter att jag sprungit 2 varv i spåret och fått god mat i magen. Idag gick löpningen helt otoligt bra. Kunde sprungit mycket mycket mer men kände att jag ville ge mig med den lätta härliga känsla jag hade i knopp och kropp. Imorgon blir det kanske milen i stället.

Under min löprunda hade jag massor med bra och kreativa tankar. Skall skriva ner de innan jag glömmer bort de igen.

Tar nog en tur till Vingåker och Factory Outlett imorgon för att inhandla lite mer träningskläder. Idag var jag på vinden och tog fram ett par byxor till men att ha två par nu när jag försöker springa så mycket är lite i minsta laget känner jag.

Idag kom startnummret mm inför Göteborgsvarvet. En tydlig påminnelse om att sätta lite extra fart. Mitt mål är att delta och genomföra det. Nästa år kan jag sätta tydligar mål med tid.

Idag har varit en riktigt bra dag fast det snöat.

Inga kommentarer: