torsdag, april 1

Semester


Sitter och fyller i semesterlappar för barnen. Kors vad svårt det är att gissa för det är det enda jag kan göra. Vet ju inte alls hur sommaren blir. Självklart är de lediga alla dagar älsklingen är hemma men jag vill att de skall få vara lediga så mycket det bara går under hela sommaren. De behöver sin semester de med.
Just nu sover älsklingen så jag får vänta med de sista dagarna och höra vad han säger med.

Skall lämna stora killen på skolan sista dagen innan påsklovet. Han längtar efter några dagars ledigt redan nu. Tyvärr får han gå på fritids ons-fre nästa vecka. Det går nog bra för då har han varit ledig 5 dagar innan. Tror inte han har behövt gå på fritids en lovdag tidigare så det kan kanske bli kul.

Min praktik fortsätter men kommer kanske halta lite nästa vecka då det är påsklov även där.

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej hej..
ja det är inte lätt att planera när man inte vet hur det ser ut över sommaren..:( Hoppas du får till det på bästa sätt iaf.. men det tror jag nog du får..:)

ha en fin 1 april vännen, kramar