torsdag, april 29

Samla sig

Sitter och försöker få lite gjort innan jag skall iväg och massera efter lunch. Har letat böcker nu på morgonen men det är inte så lätt. En bok vi har fått som rekommendation inför kommande Marknadsföringskurs har utgått och är slutsåld överallt. Hur skall man då få tag på den undrar jag. Dessutom verkar den vara ganska bra efter omdömen jag läst på nätet. Är det någon som har den eller vet var jag kan hitta den? Lånar den gärna om det går. Boken heter: Första boken - 19 snabblektioner i reklam av Sten Jansson.

Vi fick en lista på 6 böcker som förslag. Det blir dyrt om man skall köpa alla och det är kanske inte säkert att alla är nödvändiga. Lite jobbigt men med is i magen så ordnar det sig ofta. Det är nåt jag absolut behöver träna på.

Tror nog jag skall ge mig ut en tur och springa. Dels för att jag har sån lust men samtidigt är det nog bra för att rensa huvudet lite så jobbar jag effektivare efteråt. Blåser en del och är mulet så för att göra det lätt blir det kanske spåret där det är lite lä. Får ta några var så jag får lite km i benen.

Inga kommentarer: