torsdag, april 29

Älsklingen är och hämtar lilleman. Glömde av tiden lite så han fick bråttom iväg. Hmm.




Själv sitter jag och svettas klart efter 3 rundor i spåret. När jag la in de på jogg.se var det inte så illa. Kändes trögt och tungt idag. Trodde det var bland de sämre tiderna men icke. Det var ju en positiv överraskning.


Här är en film när liten cyklar på sin 3-hjuling. Han har lärt sig så fort och är så duktig. Han hoppar upp på cykel. Det går lika mycket bak som fram men vad gör det. Han tycker det är så så kul.










2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hej! Hoppas att ni får en skön helg!

Du frågade om jag tyckte att det funkar med vv. Tja, det har funkat för mig, i samband med att jag tränade. Nu har jag försökt ganska länge, men är kanske inte tillräckligt motiverad, för det går inte så bra.. Lite ner och lite upp - hela tiden. Är dock dålig på att träna, fast jag har blivit lite mer motiverad nu med min nya stegräknare. Försöker anstränga mig varje dag att komma upp i 10 000 steg. Det lyckas inte alltid, men det är mycket bättre än innan då jag inte alls rörde mycket på mig.

Mitt stora problem är att jag gillar god mat och att det är helg så ofta ;-)

Kram!

Anne sa...

Hejsan!
Ville bara kika in och önska dig och din familj en härlig valborgskväll!
Ha det bäst, Kram