söndag, april 18

Händig och trött

Vad jag har sovit konstigt. Känner mig slö, trött och hängig. Kroppen är inte helt bra men jag vet inte vad det är. Väntar tills älsklingen kommer hem men då måste jag in och göra en kontroll. Kan inte ha det så här. Det sliter på mitt psyke och kanske även på kroppen.

Känner mig märkligt nog i bra form annars. Har kommit igång med min träning så sakta och det känns riktigt skönt. Trivs med det och det är ju ett pluss för att man skall komma iväg.

Det blåser en del idag med så jag tar nog bara en långpromenad med vagnen. Tränar lite muskelstyrka hemma inne i stället.

Jag och liten har fått satt ihop den nya anslagstavlan. Blev små ändringar i designen men jag blev nöjd. Hoppas älsklingen gillar den med. Nu är det så gott som tomt på kylskåp och frys och det ser bra ut. Får se om jag kan visa bild sen om jag orkar.

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

vad glad jag blir att du kom in i bloggen iaf..:) skam den som ger sig, hihi..

du håller inte på att få magsjuka du med då? tänkte på att lillemannnen kräktes häromdagen..

kramrkam