fredag, mars 19

God morgon Fredag


Veckans sista arbetsdag är här.
Normalt brukar jag kunna smita upp när min klocka ringer men igår och idag vaknade min stora kille och skulle upp. Det är allt för tidigt för honom men samtidigt blir det en lugn och skön morgon.

Just nu ligger han i sängen igen och värmer sig. Lilleman sover fortfarande.

Idag blir det lite kompletteringar i några ämnen vi haft sen blir det massage på den andra skolan. Hoppas bara rektor kommit ihåg bänken. Annars blir det inget. Får ringa och påminna honom idag.

Här är varmt idag. Flera +grader. Får se om jag kan ta med spann och borste och hämta lite grus. Vägen hos oss är rena isbanan.

Någon som har blogspot och vet hur jag lägger in film. Det var så lätt innan men nu vet jag inte hur jag gör längre.


Inga kommentarer: