torsdag, mars 18

Fredagsmiddag


Har precis ätit tacos här hemma. Det är annars en ganska vanlig fredagsmiddag men vi tar en lillfredag idag.
Barnen var sent på dagis och fritids och då får man laga "snabbmat". Klagar inte för jag gillar det och kan äta det ofta.

Idag har jag masserat och det var uppskattat och gick bra. Det var ett tag sedan så klart att jag undrade hur det skulle gå men det var inga problem när jag satte igång. Tyvärr finns där ingen riktigt bra massagebänk utan jag får använda sjusyster brits. Inte det optimala men de får i alla fall massage.

Har nästan fått delat ut alla enkäterna och väntar spänt på att få in de så jag kan börja sammanställa. Det är först efter det jag riktigt kan börja jobba. Skall bli kul. Hoppas jag får tid till något bara.

Skall se om jag inte kan få in lilleman i duschen innan han skall lägga sig.

Inga kommentarer: