tisdag, februari 16

Besök

Idag kommer min syster och hennes barn på besök till oss. Yippy!

Jag har jobbart hårt för att bli helt klar men tentan men det lyckades bara nästan. Har 2 av 8 frågor kvar. Hon har säkert överseende med att jag sitter lite fast hon kom för att umgås med mig och mina barn.

På torsdag har stora killens klass rymdkväll för familjerna. Extra kul nu när syster och barnen kan följa med och se.

Lite är på dagis och nu skall jag lämna stora killen på skolan innan jag åker till min skola. Hoppas dagen går fort idag.

2 kommentarer:

Anne sa...

Så mysigt med syrran på besök! Det blir säkert en toppendag trots lite skolarbete.
Rymdkväll låter spännande!
Ha det bäst! Kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Vad härligt med en rymdkväll..Extra kul när moster & kusiner kan följa med!!!
Tror inte att sýster yster blir ledsen om du gör klart din tenta;)
Ha det så mysigt!
Kramisar<3