tisdag, januari 19

Vilken vinter

Hemma idag med för vård av barn. Vi har aldrig haft så här mycket sjukdom och besvär som vi har nu. Det ena avlöser det andra. 

Igår var barnen hemma pga biverkningar av strutan. Igår eftermiddag åkte vi till doktorn med stora killen. Han har fått urinvägsinfektion och kan inte gå i skolan på minst två dagar. 

Lilleman har sovit så dåligt så det är lika bra han är hemma med oss. Han vaknade flera gånger och grät, skrek och sparkade. Han trillade till och med ur sängen en gång. 

Nu sover fortfarande mina killar och får göra det tills de vaknar. 

Får ta en tur in till stan sen och apoteket. Måste åka förbi skolan och lämna in min uppgift jag hade till idag. Det minsta jag kan göra. Barnen kommer självklart först men det är samtidigt stressande att missa så mycket som jag gör just nu. Som tur är kan jag ta igen det senare med en  extra uppgift.

1 kommentar:

Anne sa...

Vad tråkigt att ni är sjuka. Hoppas att ni snart är på banan igen!
Ha en skön dag! Kram