tisdag, januari 12

Vardag igen...

Så har vardagen även kommit till vårt röda hus med vita knutar. 

Stora killen börjar skolan idag men jag och lilleman tar en dag extra hemma. Jag har ju inte helt haft ledigt utan det finns alltid något att läsa.

Tänker ta en tur till dagis på besök idag. Det var ganska länge sedan han var där nu och över jul och nyår upplever jag att han har blivit mer klängig och mammig. För att göra det så lätt som möjligt inför imorgon så tar vi ett litet besök.

Jag har sett lite runt att det inte bara är jag som har lite bloggtorka just nu. Det är flera tjejer som jag har följt och haft kontakt med som har det som jag. Hoppas verkligen inte de försvinner helt bara.

Idag skall även stora killen klippas. Det är långt över tiden. Skall se om jag kan ta några före och efter bilder. Om jag får lov så klart. När man är  8 år har man en egen vilja men man vet bara inte när man har det. 


1 kommentar:

Anne sa...

Ja tänk vad julledigheten har gått fort!
Jag tycker att det skönt att ha fått tillbaka vardagen och mina tjejer längtade verkligen tillbaka till skolan! Så skönt!
Det är ju bra att ha den möjligheten att gå och hälsa på lite på dagis innan det är dags på "riktigt".
Hoppas att du får en skön dag!
Kram