onsdag, januari 13

Kallt

Ute är inte så väldigt kallt som det har varit. Bara -12 grader idag. Lustigt så man anpassar sig till årstiderna. 

Något som tyvärr var kallt idag var min tänkta dusch för att vakna till liv. Det visade sig när jag kollade att en viss liten kille i detta hus har haft lite pilliga fingrar. Varmvattensberedaren stod på 35-40 grader. HUU. 

Tror jag hoppar duschen på morgonen. Får ta en extra lång och ordentlig i kväll. Har lite smutsigt hår men det får bara vara. Jag och kyla går inte så bra ihop.

Tänk på mig. Idag skall jag till plågis och laga den halva tand jag bet av dagen innan nyår. Börjar känna av att den skaver på min kind så det skall faktiskt bli ok att få fixa den även om jag verkligen avskyr plågis.

2 kommentarer:

Anne sa...

Usch ska du till tandläkaren! Stackare! Men trösten är ju i alla fall att man slipper ha ont Det enda stället det gör ont på sen är ju i plånboken ;)
Lycka till! Kram

Popprinsessan sa...

Hoppas att det gick bra att fixa tanden och att du fått dig en varm skön dusch nu ikväll!