onsdag, januari 20

Jag klarade det...

Så har jag äntligen hittat min present. Måste ju säga att det var väldigt lurig av min älskling och egentligen inte så svårt. Jag är bara så dålig på gåtor och liknande fast jag tycker det är kul. 

Jag fick en sådan här:


En Omron BF 500, sammansättningsmätare.

  • Tillförlitlig helkroppsmätning
  • Mätning med fyra sensorer genom både händer och fötter
  • Visceral fett nivå (djupliggande fett bland organen) - 30 nivåer noteras
  • Vilometabolism (ämnesomsättning) -förbrukning av kalorier vid kroppens viloläge
  • Skelettmuskulatur i procent - från 5% till 50%
  • Vikt, Kroppsfett och BMI med grafisk tolkning
  • Minne för 4 personer och dataundersökning upp till 90 dagar
  • Validerad medicinsk produkt - med tillhörande noggrannhet och tillförlitlighet

Han tyckte inte det var en så romantisk present men jag blev imonerad. Jag har pratat om att jag vill ha en sådan ganska länge men inte nu det sista. 

Vilken underbar sambo jag har som tänker så på mig och lägger ner tid och energi på att göra saker för mig. 

Tack! Jag älskar dig!

1 kommentar:

Anne sa...

Wow vilken cool present! Då kan du göra hälsoprofiler på din familj nu!
Tekniska apparater är alltid kul ;)

Ha en fortsatt fin födelsedag!
Kram