onsdag, november 18

Jag ser solen

Vilken härlig start på dagen. Går med lilleman till dagis och himlen spricker upp. De moln som drar förbi färgas rosa av solen. SOLEN, jag ser den nästan men kan i alla fall skymta den. Helt underbart. Det bubblar och hoppar helt vilt i min kropp. Jag vill göra allt och känner mig så full av energi. Underbart.

Killarna var som vanligt söta, gulliga, snälla och helt undebara på morgonen. Vi har verkligen kommit in i våra morgonrutiner när vi är ensamma. Nu får jag bara vara mer medveten och uppmärksam så de härliga morgonstunderna varar även när älsklingen kommer hem.

Hem kommer han i kväll/natt. Längtar.

Morfar är hemma och tar det lugnt. Gulliga han fixar disken för mig. Vilken lyx. Idag tar han nog det lugnt hemma. En promenad runt vårt lilla samhälle innan han hämtar stora killen på skolan.

Nu sitter jag på kontoret och skall börja grugga mina geniknölar ordentligt. Det här måste bli bra.

Hoppas ni också får se solen idag. Det ger så mycket....

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

god morgon vännen..
vad såg du sa du ? solen ? haha, ja den finns inte ett par mil från dig iaf.. här blåser det orkan och regnar och allt är GRÅTT...;)

känns fint att läsa om din glädje iaf..;)

KRAMAR

Frida sa...

Gud vad skönt för er att livet fungerar bra igen, så mycket lättare när man får en lugn start på morgonen.
Jag har oxå en härlig känsla i kroppen idag:D
Vilken bra pappa du har!!!
Bamsekramar<3