tisdag, november 24

Dagisprat

Skall strax iväg till dagis på uppföljningssamtal.
Tanken var att jag skulle få mig en liten sovmorgon då jag inte skulle iväg till kontoret så tidigt. Som vanligt (tyvärr) blev det inte så utan jag fick gå upp med stora killen så inte lilleman skulle behöva vakna så tidigt. Det ledde till att älsklingen fick min sovmorgon.
Lättast är nog bara att inse att sovmorgon får jag när barnen blir stora.

Har lite att fråga kring det som hänt när liten blivit biten och riven illa. Han har några röda streck på kinden sedan sista gången som inte vill gå bort.

Har inget hört på ett tag och undrar då om den killen som gör det har bättrat sig eller hur det nu går.

För övrigt har jag inget direkt att ta upp.
Liten älskar att vara på dagis och man kan se att han tycker om sina fröknar.

1 kommentar:

Lotta sa...

Så spännande att få komma på samtal.
Ja det där med sovmornar kan man nog bara glömma när barnen är små.
Kram och ha en bra dag.