söndag, oktober 18

Härlig höst

Idag är en kall men fin höstdag.
Barnen väckte mig vid 7 som vanligt. Inte lika kul då jag fastnade framför TVn till midnatt igår.
Jag och lilleman har precis varit ute på en kombinerad promenad/joggingrunda samtidigt som han sov sin middag. Det blev en runda på 1 tim. Underbart väder och fina förhållanden. Vi mötte mycket folk som även de var ute på en söndagspromenad.
Nu sover han fortfarande i sin vagn ute på trappen. Han var väldigt trött idag. Somnade innan jag fått på mig skorna.
Igår var en mysig och ganska lugn dag hemma. Vi lekte en del både ute och inne. Vatten är kul.


Sen var han så trött en stund på förmiddagen men det var allt för tidigt för att sova.
Efter middagsluren gick vi ut och lekte. Det blev mer vattenlek.

2 kommentarer:

Lotta sa...

JApp, vatten är kul!
Kunde inte se den understa filmen...
Ja nog 17 är jag sliten idag.
Alldeles yrslig.
Kramen

Anne sa...

Ja tänk att vatten i alla former kan vara så roligt! En riktig höjdare ;)
Ha det bäst!
Kram