onsdag, oktober 21

Glad igen

På väg i säng. Ville bara stoppa förbi och meddela att jag har fått tillbaka min glädje igen.
Den var bara tillfälligt borta och ibland behöver man det med.
Fick denna härliga bild av min kära syster idag. Den kom i ett roligt bildspel och den livade upp mig kan jag säga. Tack kära syster.


Har precis pratat med älsklingen som är på väg hem igen. Känns som han precis åkt.
Fick även ett efterlängtat och bra besked idag. Det gjorde mig glad i det trista.
Det kommer bli några bra dagar framöver.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Härligt gumman.
Så fort det har gått den här gången nr din Ä var borta, men så var han ju sjuk några dagar i början.
Skönt att han kommer hem igen.
Ha nu en fin torsdag.
Kramen

Anne sa...

Vad glad jag blir att du är "på banan igen".
Så skönt att mannen din kommer hem igen. Ha en skön dag! Kram

Frida sa...

Vad skönt att det vänder snabbt!!!!
Då hoppas jag att duína dagar blir lika underbara som du önskar.....
Kramisar<3