måndag, september 7

Trött, trött, trött

Förstår inte varför jag är så trött. Kom i säng i ok tid och somnade direkt. Lilleman lät mig sova nästan hela natten. Väckte mig kort med lite knorrande vid 5.

Har ätit lunch i skolan coh det gjorde mig bara ännu tröttare. Måste försöka röra mig lite mer. Har inte sprungit sedan i torsdags. Inget bra.

Har jag tur ligger det en avi till mig hemma med böcker. Tror nog inte de kommer förrens imorgon men hoppas gör jag ändå.

Efter lunch blir det redovisning av vårt grupparbete. Ett badkar vi skulle designa. Hur kan det gå ihop med organisation och ledarskap? Vi fick efter arbetet analysera gruppens samarbete och beteende. Denna gången var jag i en bra grupp med samma vison och lätt att kommunisera.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Designa ett badkar???
Ja hur fick ni hop det?
Roligt och spännande att få arbeta i grupp sådär.
Det måste ju vara väldigt utvecklande...?
Kramen

Anne sa...

Det låter som ett litet konstigt projekt, att designa ett badkar!? Jag blir dock lite nyfiken! Min syster läser till socialpedagog och de har oxå en massa projekt och skapande uppgifter som de sedan ska analysera fram och tillbaka!
Jobbigt när man är så trött, jag är ju gravid men vad fattas dig ;)
SKömt och sido, du kanske skulle ta och kolla ditt blodvärde!
Ha det bäst! Kram