måndag, september 7

11 grader

Sitter med frukosten i lugn och ro. Barnen sover så sött.

Passar på att läsa tidningen på nätet och där står det "Fler unga dricker farligt mycket". Började tänka på hur jag dricker och det är helt ok. Sen kom tanken att det - Hallå, du hör inte till gruppen unga längre. Suck. Jag har svårt att förstå att jag är äldre nu. Känner mig ung och lite barnslig. Kanske på tiden att växa upp snart.

Idag är en ny vecka och den börjar med skola för mig. Skall bli kul att se vart ämnet tar mig nu. Imorgon är det hemstudier. Planen är att börja undersöka företag jag kan vilja göra min LIA (lärande i arbete) på. Det blir inte lätt men jag ser fram emot det.

Önskar alla en bra dag.

1 kommentar:

Lotta sa...

Visst är det svårt att se sig själv som "medelålders".
Ja iaf så är det ju faktiskt just det som jag är.
Men ibland känns det som om man är 20.
Lycka till i skolan.
Kramen