tisdag, september 29

Ps2

En tröttsam dag har jag haft men väldigt bra. Jag njuter.

Skolan är kul och jag lär mig massor med nyttiga saker jag kommer ha användning för i min framtida karriär. Mina killar har det så bra tillsammans när jag är i skolan.

Just nu har vi ju besök och det är även det väldigt trevligt. Det är älsklingens vän från Norge som är här och han är supertrevlig, lättsam och tålmodig med barnen.

Vi har precis avslutat en sen middag med hemgjord pizza. Gott, gott och gott.

Nu spelar killarna Ps2, Worms 3D. Lilleman sover och jag sitter med datorn i knät framför TVn.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Kul att du är nöjd med skolan!

Tänk att tv-spel kan fånga både stora och små.
TYpist att det inte var jag som uppfann det!
Kramen

Frida sa...

Vad härligt att skolan går bra & att killarna trivs hemma.
Ha en bra dag idag & ta på dig ordentligt;D
Kramar<3