fredag, augusti 14

Stor förbättring

Nu är jag tillbaka efter en runda i spåret. Har ätit min lunch som ingen annan i familjen gillar. Får passa på de dagarna när bara jag skall äta lunch. Blodpudding och ägg med lingonsylt. Tycker det är gott, gott, gott.

Jag slog min tidigare tid på 2,5km med hela 3 minuter. Det blir tufft att förbättre sig i samma takt framöver. Det kändes skönt och lättare att springa idag med. Nu blir det nog vila i 2 dar innna nästa runda på måndag. Får ta det med ro så här i början så jag inte tröttar ut mig själv.

Har även fått lite tipps på hur jag bäst toppar formen så nästa vecka skall jag börja med att testa det. Blir lite tuffare men så underbart att vara igång igen.
TACK igen Emma för att du sparkade igång mig. Säg bara till om du behöver lite draghjälp eller sällskap nån gång.

Nu blir det dusch sen hämta lillkillen på dagis. Får se om han sover när jag kommer idag med. Hoppas det.

4 kommentarer:

Frida sa...

Ägg till blodpudding;O?????
Vad skönt att du kom iväg, idag har det oxå varit så härligt väder att springa i.
Hoppas att lilleman sov & att resten av dagen blir bra.
Massor av kramar<3

Robin sa...

Kan tro du fått behovet av blodpuddingsrätten av din far, älskar den.

Anne sa...

Jag är riktigt imponerad över de som verkligen kan svälja ner blodpudding! Det tillhör det värsta jag vet *ler*.
Ha det gott! Kram

Mamma russin sa...

haha, ja jag förstår att du klia dig i huvudet och undrade vem är fredrik!!! haha.. men det var jag.. gubben har ordnat ett picasa webbalbum till det släktingarna långt bort. så han hade väl varit in där på min dator och fixat och inte loggat ut.. så när jag tyckte på skicka så blev det lite fel.. :)

wow vad du kutar på.. var försiktig bara så du inte överanstränger dig gumman..: )

kramrkam