lördag, augusti 22

Lite sovmorgon

Jag fick sova en timme längre idag och det är jag glad och tacksam för. Trött när jag vaknade men det gick fort över så jag hade sovit tillräckligt.
Stupade i säng runt 23 igår. Länge sedan jag var så trött på kvällen av ingen spec anledning heller.

Helgen är öppen för vad vi har lust att göra. Inget inplanerat och det känns skönt.
Funderar på att ta en tur till en större stad för lite barnshopping. Är det för tidigt? Vill vara ute i god tid i år för alla andra år har det varit ganska utplockat när jag skall handla.
Vädret håller med mig om att det är en bra dag för shopping. Grått och mulet. Regn som hotar att vräka ner vilken tid som helst.

1 kommentar:

Lotta sa...

Blev det någon shopping?
Var åkte ni isf?
Efter en veckas arbete somnar jag i soffan varje kväll. Allt är med andra ord som vanligt igen.
Kramen