onsdag, augusti 12

Jag och tekniken

Nu har jag äntligen hittat ett fodral till min laptop som jag vill ha hos megastore.
Har suttit med sidan länge nu och försökt beställa men NEJ... Fel efternamn försök på annat sätt... Fel på kortbetalningen, försök igen...

Tusan heller. Nu får det vara bra. Klockan är mycket och jag är trött (fast jag sov middag). Skickade ett medelande till älsklingen att han får fixa det. Tror han gör det för mig. Bästa sambon, partnern, pappan i världen ;) Gör han det snart får jag den redan i början av nästa vecka. Bra att ha den innan skolan börjar.

Nu är det sängen. En dag imorgon väntar oss. God natt.

3 kommentarer:

Frida sa...

Jag har ett liknade superfint!!! Hoppas att sambon fixar åt dig, vilket jag tror han gör.
Massor av kraamr<3

Mamma russin sa...

hej hej..

ser ut som det jag köpte på TELIA butiken.. för 120 kr..:) kolla där med , kanske går det lättare där, hihi...
kramisar

Anne sa...

Usch, ibland kan man verkligen bli knäpp på "teknikens underverk".
Hoppas att de löser sig! Kram