måndag, augusti 24

Bara för att...

Så har jag fixat och trixat med vår box till TVn. Som om jag inte hade annat att göra ikväll.
Letade fram instruktionsboken men där stod inget. Älsklingen ringde dit men det är svårt när han inte vet allt eller kan se vad som funkar eller inte. Jag ringde själv och fick reset boxen. Då skulle man dra ut strömkabeln, hålla inte den och den knappen samtidigt som jag satte tillbaka kabeln. När den och den lampan lös skulle jag släppa och trycka på den...

Ja, ni fattar. Inte helt lätt men nu kan vi byta kanal igen. Synd bara att vi inte har några längre...

VARFÖR händer allt när husets teknikchef är på jobb och inte kan rycka in i tjänst?

Nu skall jag ringa honom och beklaga mig samtidigt som jag stryker och tittar på en vit TV utan program.

Inga kommentarer: