lördag, juni 27

I väntan på äggen

Just nu kokar äggen på spisen och vi sitter vid bordet och väntar. Lilleman med sin smörgås och jag med en STOR kopp te.

Vi har semestermorgon idag med. Underbart.
Jag vaknar av lilleman som står och så försiktigt pratar med mig i sin säng. Lyfter upp han till mig och sen bara vi myser. Han kryper tätt intill och ibland sticker han sin lilla arm under min hals. Idag blev myset en hel timme.

Tänk om man kunde starta varje dag så här! Inte konstigt att jag har världens bästa dagar. Humöret är på topp fast jag har varit dålig i magen. (Bra nu)

Idag blir det packning som gäller. Imorgon åker vi ut på semester. Möter upp delar av familjen imorgon och sista på onsdag. Får samla ihop den mina tre älsklingar.

Önskar alla en fantastisk lördag. Det skall vi ha IGEN

Inga kommentarer: