fredag, juni 19

Härligt midsommarfirande

Jag och pojkarna gick ner till idrottsplatsen där det var midsommarstång, 3 kamp, lotteri, fiskdamm och många trevliga människor.

Det var tur vi stannade hemma. Det var många kända men även nya bekanskaper vi pratade med. Vanligtvis åker vi till dans kring midsommarstång, dansar och sen hem igen. Snabbt dit och lika snabbt hem.
Vädret har verkligen varit på vår sida. Det kom några lätta droppar en stund innan vi gick. Under hela tiden vi var där nere var det strålande sol och riktigt varm. Sommarväder. Vi har ätit lite god mat och då kom det några skurar. Nu skiner solen igen. Kunde inte vara bättre.

O har bara sovit 2 tim idag och det är lite lite för honom. Vi skall gå en tur över till grannarna senare. Lite miljöombyte då somnar han inte. Får bli en tidig kväll på honom idag.
Kors. Jag kom visst med på ett kort. Inte vanligt. Har min nya söta klänning idag. SÅ nöjd.

O kunde visst inte hålla ut. Telefonen ringde och han somnade på min arm. Helt slut stackaren. Känner mig så elak när jag håller han vaken så. Måste nästan det för att inte förstöra kvällen och natten helt för oss alla. Nu sover han gott i sin säng och jag tar nog med babycallen och går över till grannarna själv en kortis.

3 kommentarer:

mamma russin sa...

hej gumman..:)
så fint ni haft det.. och vilket fint kort på dig.. hoppas eran kväll blir lika fin..
kram på dig vännen

Frida sa...

Vilken härlig dag du fick med pojkarna trots att din kärseta inte var hemma. Ha nu så kul hos grannarna.
Pussar i massor<3

Anonym sa...

Hej gumman!

Vad kul att få se dig på en bild :) Din klänning är jätte fin!!!
Låter som en jätte fin dag.

KRAM!
//Jessica