onsdag, maj 13

Varmvatten igen

Fick ta en dusch hemma idag innan frukost. Det var härligt. Älsklingen kopplade in varmvattensberedaren igår kväll så nu har vi varmt vatten igen.

Jag är på väg till skolan och när jag kommer hem har vi fått kakel på badet. Det är kul och komma hem och gå ner i källaren och se vad som hänt under dagen. Det går fort fram tycker jag. Hoppas fortfarande att ALLT blir klart innan älsklingen åker igen. Tänk att kunna sitta där nere nån kväll ENSAM och bara slappa medans bublorna studsar runt kroppen. Suck. Nu måste jag åka.

Ha en bra dag! Det skall jag.

3 kommentarer:

Mamma Russin sa...

god morgon...

underbart att det går så bra med bygget..:) jag längtar efter att se det färdiga resultatet... :) hoppas du får en toppendag i skolan..kramkram

Leonard sa...

Jo jag förstår :). Sverige, Bosnien, Island gick vidare! Ich så några fler förstås men det håller jag inte riktigt koll påp hahah :D

Jag håller lite på Sverige. Sen tycker jag Island och Norge är jättebra i år, och även Tyskland! Hejar nog på alla dom fyra :D

Frida sa...

Vad härligt att få varmvatten, lite kallt att duscah utan hihi!
Hoppas att du haft en bra dag i skolan & att kaklet sitter på plats så att du kan njuuuuut !!
Kramar< i massor<3