söndag, maj 17

Sommardag

Solen skiner och det är varm igen. Härligt.
Vi har haft en ganska lugn natt. Pappa gav lilleman nappen vid 5 så somnade han om igen. Vaknade lite före 8 och fick då ligga mellan oss en stund innan han och pappa gick upp och lät mig få en härlig sovmorgon.
09.40 kom jag så upp till denna härliga dag.
Vi har ätit frukost, lilleman har sovit middag och jag har läst lite av det jag skall läsa för till skolan. Satt ute på altan i solen med min bok. Underbart!
Det skall jobbas på i källaren och vi skall njuta av dagen.

5 kommentarer:

Frida sa...

NJUUUUUT av dagen det gör jag oxå...
Puss & Kramar<3

Mamma Russin sa...

hej...

så bra det går på nätterna nu för er.. grattis till en underbar natt med sovmorgon.. den är du värd!!!
hoppas ni har lika fint som vi har idag..:) kramis

Leonard sa...

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)

Trevlig kväll!

Leonard

Frida sa...

Puss på dig hoppas att resten av dagen varit lika mysig...

Lotta sa...

Låter ju som värsta toppendagen.
Själv stadade jag på förmiddagen när vädret var fint, ville bli klar så jag kunde njuta ute resten av dagen.
När jag var klar hade solen sagt bye bye.
Kram