söndag, maj 17

Jag önskar mer tid...

Just nu hinner jag inte med nåt känns det som. Minst av allt att plugga som borde vara nr1 men inte är det.
Jag önskar mig mer tid. Tror ni tomten har det i sin verkstad?
Nu finns i alla fall inte mer av den sorten här och definitvit inte nogon ork heller.
Har kvar MÅNGA sidor som skulle vara lästa men som ofta blir det en annan gång. Nästa kurs får kanske bli "att lära sig läsa snabbare". Finns det någon sådan? Det finns ju annars kurser i allt tycker jag.

Jag försökte mig på att lägga liten idag för det tyckte älsklinge jag borde. Någon som vet hur lång tid det tar innan de glömmer bröstet? Min har i alla fall inte gjort det men nu var det bara sedan i onsdags han inte fått något. Det tog 1 timme att lägga honom och han kastade sig från sida till sida och letade och grävde när jag höll honom. Inget kul men nödvändigt. Faktiskt väldigt stressande och ganska hjärtskärande men det måste göras. Det fungerade inte i det stora hela att fortsätta som vi gjorde. Vem kan leva utan att sova? Inte jag i alla fall...

Så nu är det det jag skall göra. Försöka sova lite i alla fall.

Inga kommentarer: