torsdag, maj 28

Så var det regn och rusk

Idag är ingen fin dag men en bra dag för mina rabatter och min gräsmatta. Idag är det deras dag.

Igår var det start på en ny del av kursen Utvecklingspsykologi. Vi är nu inne på Stress och Stresshantering som är väl behövligt idag. Både för egen del och även för framtida arbete. Vi kommer få lite verktyg vi kan arbeta efter och det ser jag fram emot.
Ett problem som kan uppstå när man är stressad är att man kan få sömnproblem. Då är jag inte farligt stressad i alla fall för sova har jag INGA problem med. Lägger mig på kvällen och tänker läsa lite men klarar oftast bara 1 sida innnan ögonen går i kors.

Nu är det frukost sen iväg till skolan.

Ha en frisk dag idag!

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

god morgon gumman..
här har vi regn och grått idag med.. ska passa på att skura på balkongen..:)

jag tror också att dina blommor och gräsmatta uppskattar dagen..;)