torsdag, maj 7

Nu är det natten

Pappa är hemma och har mest sovit hela dagen. Det är bra för han behöver vila sig det han kan. Jag har till och med lagat mat för hela gängen som var här. Det blev krämig kycklingsoppa och den blev god. Jag är då inte den duktiga av oss alla på att laga mat men idag lyckades jag (pust, det var ju tur).

Lillkillen ville inte riktigt åka bil så länge idag och gjorde det han kunde för att få mig att stanna. Kanske inte den riktiga anledningen men när han hade bajsat för andra gången började jag fundera.

Får se hur länge jag stannar. Tar det lugnt här och behövs det eller skall jag säga behöver jag så stannar jag till söndag. Älsklingen passar gott på min stora kille hemma. Han skulle till och med få sova i vår säng som han alltid tjatar om. Nu visade det sig att han ändå ville sova i SIN säng på SITT rum. Vår lilla kille börjar bli stor.

God natt och dröm sött!

2 kommentarer:

Frida sa...

Ibland lyckas man, det var väl tur att ibland var igår för dig ;D.
Hoppas att pappa blir bättre snart !
Var rädd om dig.
assor av kramar<3

Frida sa...

Kram på dig!!!