fredag, maj 22

Lite piggare

Det är bara stora killen som är sjuk. Vi två andra är bara sega, slappa, trötta. Varför vet jag inte.
Har i alla fall fått skrivit matlista och handlar för den. Kanske inte bästa dagen att åka på Willys och handla men vi hade ingen stress (som typ ALLA andra) så vi tog det lugnt och fick köpt det vi skulle.

Dagens middag var SÅ god. Den får jag passa på att göra när älsklingen är på jobb för han är inte så glad i gorgonsola eller mögelost.

Lilleman sovet och stora killen spelar Lego på nätet. Han skall strax i säng med. Jag skall ta hand om tvätt, disk, leksaker. Sen skall jag SLAPPA.

1 kommentar:

Frida sa...

Jag tror att vädret gör en så här slö & trött... maten verkade verkligen jättegod, tack för tipset..
Ha nu en lugn & skön kväll..hoppas att natten blir bra för er alla tre..
Puss<3