lördag, maj 23

Lite mammatid

Nu sover lilleman. Han vill verkligen inte sova och kämpar varje dag tills han nästan slocknar. Så kan han inte ha det men just nu är det en omställningspreiod för honom.

Jag tänker passa på att få lite gjort av allt som behövs. Tvätten har åkt in och ut idag för vädret kan inte bestämma sig för hur det vill ha det. Fortsätt prova mitt tålamod du kära himmen men jag är SEG och jag ger mig INTE. Ha.

Dammsuga trappan så jag kan få upp alla mina fina vita ramar igen. Ser så tomt ut utan de. Packade ner de när badkaret skulle in och tur var nog det. Det var riktigt trångt så de hade åkt med.

Sen får jag se vad det blir. Beror på hur länge lillkillen sover nu. Borde vara minst 2 timmar med tanke på hur lite han har sovit i dag.

Tänker laga de supergoda pinjebiffarna till middag idag.

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Lite mammatid kan behövas emellanåt. Hoppas att han tog sig en rejäl lur så att du fick lite fixat...

från en till ensam tjej i familj med tre killar...
*ler*

Leonard sa...

Så, nu finns svaren till frågorna ni ställde på min blogg, resten kommer imorgon! Tack så jättemycket för alla frågorna!

Leonard