söndag, april 26

Uppe före tuppen

Idag vaknade vi halv 7. Lite före det normala. Vi låg kvar i sängen och mös. Storebror hade inte vaknat ännu. Lite före 8 var det nära att lilleman somnade om igen men då vaknade storebror och kom in. Lillkillen lyste upp som en sol som vanligt. På tal om sol så är den fortfarande här. Helt underbart.
Gjorde ägg och bacon till frukost. C tycker det är så gott och jag kände för att skämma bort honom idag. Han till och med slapp duka av efter sig. Normalt skall han ALTID göra det.

Fast jag var så ledsen och upprörd igår innan jag la mig har jag faktiskt sovit lite bättre än vanligt. Känner mig lite piggare.
Planen idag är att bara vara och njuta med barnen. Har jag lust att göra nåt så gör jag det. Annars så får det vänta.

2 kommentarer:

Frida sa...

Vad skönt att du sovit ordentligt. Känner igen mig i det där att precis när ett barn ska somna vaknar ett annat. Men med den underbara sol som skiner känns livet ganska bra ändå eller hur!?
Ha en jättemysig dag Pernilla...
Massor av kramar<3

sassa sa...

hej , hur har har ni det?
ska gå ut och njuta av detta underbara väder.

Kram