lördag, april 25

Helt söndergråten

Ursch och fy vilken eländes dag. Inte dagen som sån. Vi har haft en bra dag här hemma. Inte gjort speciellt mycket men varit ute och tillsammans. Det räcker bra för mig.
Jag läste på en blogg och kom så in på bloggen om den lilla killen Victor som nyligen dog i cancer denstarkastestjarnan.blogg.se. Läste lite om tittade på de underbara korten på den otroligt söta lilla killen som tyvärr inte längre finns med oss. Jag kan säga att jag är helt söndergråten och helt slut. Vilken otrolig mardröm. Ser på mina söta killar och lider så med Victors mamma och pappa. Det är mer än jag klarar av. Undviker konsekvent alla sådanna historier mm. Kan inte ens läsa dödsannonserna ifall det är nåt barn som står med. Jag är en otroligt blödig person.

Skickar en tanke till Victors tappra familj. Hoppas de kan hitta en liten mening med livet.

1 kommentar:

Frida sa...

Tanken att förlora sin barn är nog den värsta som finns. Jag är oxå otroligt blödig, eller känslosam som jag säger. Tycker det är en bra egenskap, hellre det än alldeles frånkopplad från sina känslor. Sänder oxå en varm tanke till Victor & hans familj.
Kram<3