måndag, april 6

Nu är vi ombord


Nu sover O och jag skall strax lägga mig. Tänkte bara visa ett kort jag tog. Lillkillen står i ventilen (=fönstret) på pappas hytt när båten går in i Hirtshals hamn.

Reste idag vidare till min älskling på hans båt. Resan gick skapligt. Lillekillen var lite hungrig sista biten innan vi var framme så han skrek en del. Annars har allt gått väldigt bra.

Vi kom oss ombord och upp på hytten. J jobbar ju så jag och O gick en liten tur runt båten. Sen tog vi oss en middagslur. Man blir trött av att resa så.

Dagen har varit härlig. Det var tyvärr inte spegelblankt på havet idag men det går bra. Lite rörelse i båten gör inget. 

Imorgon skall vi oss en tur i land för båten kommer ligga till kaj hela dagen. Hoppas på fint väder. Nu skall jag lägga mig. 

God natt!

2 kommentarer:

Miafia sa...

Vad mysigt att hälsa på sin andra hälft på jobbet. Och vilket jobb sen :-)

Hoppas ni får det härligt!
Kram
/Marie

wojtan sa...

Hej

Hoppa sni får en trevlig resa. Passar på att lägga till dig på Bloglovin så att jag kan följa dig. Vill lära känna alla inför Mammablogg Galan

Kram Wojtan