onsdag, april 8

Lång dag väntar

Imorgon kommer C ombord i Hirtshals och åker med oss hem. Det får bli ytterligare en tur in i taxfreen. C vill helt säkert ha lite godis och det finns det ju gott om där. Jag får ta mig en tur till i fashion butiken och kolla klockan igen. Kan bara inte bestämma mig men det lutar åt den i silver. Passar bäst till mina övriga smycken. Skall nog köpa mig nån mer T-shirt fast i andra färger. De kostar ju inget. Med Js rabatt blir det bara 50 kr. Helt ok pris, eller hur?

Det kommer bli en lång dag. Vi är inte hemma före midnatt. Skönt att vi är två som kan köra. Nu måste jag slit mig från datorn och knö ner mig hos lillkillen i sängen. Han har inte sovit länge. Ville bara inte somna. Han var hur trött som helst men satte sig upp hela tiden nästan i sömnen. Kunde ju inte tvinga han för mycket heller då det är väldigt lytt här. Skulle väckt hela korridoren då.

God natt...

2 kommentarer:

Leonard sa...

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?
Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)

Ha en trevlig kväll! :)
Leonard

Unknown sa...

Tjana syrran.jag gilla den i koppar men så din fortvivlan för sent. Kör forsiktigt hem.
Storasyrran