torsdag, april 9

Heeeemmmmaaaa

Nu är vi hemma och killarna sover i "sina" sängar. Min kära har fått lite grod noja tror jag . Han såg väldigt många på vägen hem och kommenterade ALLA. När vi så kom hem tror ni inte han hittar en stor en vid vår lilla damm. Visar en bild imorgon. Orkar inte nu men den var stor som en näve.
Resan gick över förväntan bra. Stannade en gång för ny blöja, en gång för mat och en gång för lite tröst. Annars har vi kört i ett. Perfekt.

Vi har haft en underbar tur och tiden flög iväg. Trodde jag skulle glida runt och prata med folk jag känner sen jag jobbade på sjön men tiden gick fort och plötsligt hade flera gått av och vi skulle åka hem. Ja, ja. Trevligt var det i alla fall.
Det blev ingen klocka på mig för jag kunde inte bestämma mig som vanligt men J skall ju på jobb igen om 14 dar så...

Inga kommentarer: