måndag, april 13

Ingen sol då fick det bli shopping

Det gick tyvärr inte att måla idag trotts mina stora planer om att få det gjort. Det var allt för fuktigt idag och skulle inte hinna torka ordentligt. Hoppas jag kan få det gjort imorgon. Vill inte dra på det för länge.
Vi har ju lite annat på G här hemma. Skall ju börja renovera badet och tvättstugan om 3 veckor. Så idag fick det bli en tur till Norrköping och se på kakel. Det är inte lätt att komma överens när man har så olika stil. När det gäller badrummen har J en stark mening om vad han vill och INTE vill ha. I resten av huset får jag nästan göra som jag vill. Det blir kanske en vitt enkelt kakel på väggen och sjösten på golvet. Inte helt bestämt ännu.
Köpte en liten kudde till "mitt andra vardagsrum" på rea. Har några presentkort som legat ett tag så idag köpte vi grillbestik för dela av de.
J och C köpte även ett nytt dataspel på rea som de är uppe och spelar nu.

1 kommentar:

Frida sa...

Mysigt att shoppa till badrummet, & du får tänka att du iaf får bestämma i nästan hela huset då kan ju han bestämma i badrummet...
Kramar<3