söndag, april 26

Försök till uppehåll

När nästa vecka kommer tänker jag försöka mig på ett uppehåll här på bloggen. Har en del att göra nästa vecka och eftersom jag är ensam hemma med barnen behöver de lite uppmärksamhet av sin mamma.
Har 1 vecka kvar tills skolan börjar för mig igen och då med 2 examen i ett genom en muntlig presentation. Den kräver lite förberedelse för min del. Vill försöka göra det så bra jag kan.
Det är föräldramöte i skolan, simskola, babysim, kör och fotboll som skall hinnas med förutom allt det dagliga.
Jag tänker fortfarande läsa er andras bloggar och kanske lämna en kommentar eller två om jag hinner.

Hoppas ni får en bra nästa vecka.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hoppas veckan blir bra för dig oxå.
Hörs när du är tillbaks såklart!
Ta hand om dig!
Kram

Frida sa...

Men så tråkigt, men jag förstår HELT & FULLT... Ta hand om dina killar & dig SJÄLV ordentligt. Kram & så ses vi snart igen ;)

Mamma Russin sa...

så tråkigt att du "försvinner" för ett tag.. :( men såklart förstår jag att det kan behövas , som jag skrev innan i en kommentar , du har det rätt tufft som "ensam" mamma under långa perioder.. :)

ha det gott och ta hand om er!!! KRAM

Frida sa...

KRAAAAAAAAAAAAAM PÅ DIG GUMMAN <3 <3 <3 <3

Perla sa...

Hejsan!
Skriver inte gärna ut vart vi bor, men norra sthlm är det :)