tisdag, april 28

Efterlysning!

Jag vänder mig nu till er där ute. Har sökt lite på nätet men inte hittat den. Hört mig för hemma men ingen kan hjälpa.


Jag har en creme som jag smörjer mina små med för de har av mig fått en väldigt torr hy. Det kliar och blir små fläckar. När jag smörjer med denna creme går det bort på 2 dar. Den är det bästa jag har provat. Fet och mjuk. Perfekt för små kroppar.



Så om det finns någon där ute som vet hur jag kan få tag på denna underbara baby cream. Tveka inte utan hör av dig direkt. Min burk är så gott som tom redan.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Tack snälla du för komplimangerna.
Du verkar alltså vara en människa som är Generös och bjuder dina medmänniskor på uppåtpuffar.
Givmild är alltså en annan egenskap som passar på dig.
Jag tycker du verkar vara, Inspirerande, Hjälpsam, Empatisk och Stöttande.
You go girl!
Kram

Mamma Russin sa...

god morgon..
åhh, det är ju Volare, spm säljs på homepartyn.. jättebra produkter har dom.. jag har själv flera.. tyärr vet jag inte någon återförsäljare eller om märket finns längre.. med det borde ju finnas på nätet i sf tycker jag ... ska kolla lite åt det..:)

hoppas ni mår bra!! kram

Frida sa...

Hej Vännen!! Har du googlat på krämen, det måste ju gå att få tag på. Hur fick du tag på det första??? Hur är det med sömnen, snuttar han fortfarande på dig eller har det löst sig. Hoppas att din man kommer hem snart så att ni får rätsida på allt. Ha en fin dag & var rädd om dig!!
Massor av kramar<3