lördag, april 25

Bara vara

Mina killar är inställda på vardag så idag vaknade de båda två kl7. Det finns ju fler vardagar än helgdagar i en vecka så det får jag vara nöjd med.
Vi har ätit frukost, vikt kläder, plockat undan lite från lek igår, vattnat blommorna. Nu har lillkillen somnat igen. Han är trött på fm numera. Tror inte han heller sover så väldigt bra på nätterna. Hoppas det ordnar sig när hans pappa kommer hem och skall vänja han av med mamma.
För övrigt finns det inte så stora planer här i huset. Stora killen spelar redan sin timmes datorspel. Jag tänker försöka se lite på TV4 nyhetsmorgon. Annars tar vi dagen som den kommer. Det skall vara idag det är finast väder säger de. Får passa på att vara ute då.

Hoppas ni kan njuta av denna härliga sommardag.

1 kommentar:

Frida sa...

Hej min vän!!
Hoppas att du njuter av de små stunder som finns till vila. Förstår att du är trött, helst eftersom han inte behöver amma längre på nätterna. Jag tänker på dig & sänder miljoner kramar till era allihopa.
Kraaaaaaaaaam<3